Toate produsele comercializate in magazinul online GOStore.ro, cu exceptia celor resigilate, provin din surse autorizate de producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati de service autorizate ale partenerilor GOStore.ro sau ale producatorilor.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Totodata, Research Online Media SRL raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.

Documente necesare in unitatile de service:
– Factura vanzare produse
– Certificat de garantie (in afara certificatului de garantie emis de GOStore.ro, va recomandam sa pastrati si certificatul de garantie din cutie, emis de producator).

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de GOStore.ro.

Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.
In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 72 (sapte zeci si doua) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe email la adresa: office@gostore.ro sau telefonic la numarul de telefon: 0747.559.334.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 – 90 zile.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
– depanarea / reparatia produsului;
– inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
– inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
– returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile.

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
– s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
– numarul de serie al produsului (S/N – “serial number”, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
– sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
– produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
– incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

Procedura trimitere produs in garantie
1. Se contacteaza magazinul prin e-mail la adresa: office@gostore.ro sau la numarul de telefon 0747.559.334;
2. Se comunica datele produsului (data achizitie, numar factura);
3. Magazinul va va indica unitatea de service si modalitatea de trimitere a produsului. 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Pierderea certificatului de garantie emis de producator / importator, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei.

In cazul foliilor de protectie pentru telefon (indiferent de materialul din care sunt confectionate) garantia se acorda doar daca produsul a fost montat intr-o unitate GSM autorizata.

Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).