Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. Research Online Media SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.      1. INFORMATII DESPRE MAGAZINUL ONLINE

Magazinul online GOStore.ro este administrat de firma Research Online Media SRL cu sediul social in   Bucuresti, Sos. Colentina Nr. 12, Bl. 58, Sc. B, Ap. 75, Sector 2, cu numar de inregistrare la Registrul Comertului Bucuresti  J40/3067/2011, CUI 28184442, capital social subscris si varsat de 200 lei. Magzinul comercializeaza produse doar pe teritoriul Romaniei.

       2. TERMENI

Cumparator: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica de pe teritoriul Romaniei care emite o Comanda.
Vanzator: Research Online Media SRL cu sediul social in Bucuresti, Sos. Colentina Nr. 12, Bl. 58, Sc. B, Ap. 75, Sector 2, cu numar de inregistrare la Registrul Comertului Bucuresti  J40/3067/2011, CUI 28184442.

     3. ACCEPTAREA CONDITIILOR

Termenii si conditiile reprezinta continutul contractului de vanzare-cumparare la distanta si se aplica tuturor tranzactiilor efectuate pe site-ul www.GOStore.ro. Modificarea acestora poate fi realizata numai prin acordul scris al vanzatorului si al cumparatorului.
Utilizarea site-ului www.GOStore.ro, logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din  partea dumneavoastră a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora. Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta in orice moment.
In situatia in care nu sunteti de acord cu aceste  conditii, va recomandam sa nu utilizaţi site-ul nostru de internet.
GOStore.ro  isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila, tocmai de aceea, va solicitam  sa urmariti in mod periodic eventualele modificări.

    4. INCHEIEREA CONTRACTULUI

Prin inregistrarea unui comenzi pe site-ul www.GOStore.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societatea Research Online Media SRL – administrator site- respectiv prin telefon sau email.
Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.
Dupa plasarea comenzii,  pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda consumatorului/cumparatorului , fara o notificare prealabila, iar acesta va primi înapoi banii încasati de societatea Research Online Media SRL, in termen de 14 zile. Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc.
Ofertele si preturile afisate pe site-ul www.GOStore.ro sunt valabile maxim 12 ore. Informatiile si modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi.
Produsele comandat vor fi livrate intr-un interval cuprins intre 24 de ore si 30 de zile din momentul emiterii facturii fiscale.
Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurile pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi.
Produsele sunt disponibile in limita stocului.

      5. LIMITARE RASPUNDERE GOSTORE.RO

Site-ul GOStore.ro, precum si orice software utilizat in cadrul acestuia sunt furnizate  in modalitarea in care se gasesc si atat cat sunt disponibile , fără nici un fel de garantii, exprese sau implicite, inclusiv, dar fără a se limita la, garantii implicite de comercializare, adaptarea la o anumită utilizare sau neîncălcarea Termenilor.
Nu ne asumam răspunderea pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului GOStore.ro , in totalitate sau in parte.

      6.  EXCEPTII RETRAGERE DIN CONTRACT (Produse Ninebot by Segway)Exceptii de la retragere(Produse Ninebot by Segway)
Dvs sunteti responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Societatea noastra va face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor care nu va fi descurajanta pentru dvs astfel incat sa va impiedicam exercitarea dreptului de retragere.

Diminuarea valorii se va percepe pentru produsele returnate care prezinta modificari fizice, urme de folosire excesiva, interventii neautorizate sau alte aspecte care sunt mentionate si in manualele de utilizare sau/si certificatul de garantie, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si ulterior revandut ca produs nou. Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3. De asemenea nu se returneaza produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, asa cum sunt ele prezentate in platforma online.

Natura, caracteristicile si functionalitatea produselor. Diminuarea valorii
Informatiile cu privire la caracteristicile principale ale fiecarui produs sunt mentionate pe site. Ca element de specificitate, conditionat strict de cerintele producatorului, asupra caruia societatea noastra nu exercita nici o influenta , o reprezinta seria unica de inregistrare a produsului , care ofera posibilitatea utilizatorului sa utilizeze produsul conform specificatiilor tehnice aferente.

Functionalitatea produselor poate fi testata si verificata fara nici un inconvenient de catre utilizator si fara activarea seriei unice de inregistrare a produsului, insa acestea, in varianta “demo” nu beneficiaza de capacitatea maxima a specificatiilor tehnice ( ex: viteza maxima este de 18 kmh, fata de 10 kmh fara activarea seriei ).

Intrucat seria unica a produsului este individuala, unitara si nereplicabila, aceasta poate fi folosita o singura data. Aceasta activare presupune inregistrarea intr-o platforma online Appstore/Android – Segway-Ninebot ce opereaza date cu caracter personal a utilizatorului. Intrucat seria unica a produsului este individuala , unitara si nereplicabila, aceasta poate fi folosita o singura data.

Avand in vedere natura si functionalitatea specifica a produsului, va recomandam ca in perioada de 14 zile in care aveti dreptul sa returnati produsul, sa testati functionalitatea acestuia fara sa il activati (introducerea datelor cu caracter personal: user, parola, email, data nastere si trimiterea online catre server-ul producatorului a seriei unice a produsului atribuit numelui dvs)

      7. ANULARE COMANDA GOStore.ro (administrat de Research Online Media SRL) si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor. In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, GOStore.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.
Research Online Media S.R.L. face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Research Online Media are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:
– preturile afisate pe site-ul GOStore.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
– produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc;
– tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;
– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte.

     8. METODE DE PLATA

Puteti cumpara produsele de pe site-ul GOStore.ro folosind urmatoarele instrumente de plata:

Ramburs (cash) la livrarea coletului

Contravaloarea produselor si a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificata de dumneavoastra.

Transfer bancar

Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa incasarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.

Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:
Research Online Media SRL
CUI RO28184442
Nr. Reg.Com. J40/3067/2011
Sediul social: Sos. Colentina nr. 12, Sector 2, Bucuresti
Banca Romaneasca Cont IBAN: RO11BRMA0999100044460625

Prin Card bancar

Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul Librapay. Acest sistem asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca si cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele GOStore sau pe serverele Librapay, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.

     9. INFORMATII LIVRARE

GOStore.ro efectueaza livrarile folosind serviciile de curierat rapid Nemo Express.
Livrarile se realizeaza intr-un termen de 24 ore – 30 de zile pentru produsele disponibile.
Nu se fac livrari in week-end.
Costul de transport este de 19 lei/colet pentru produsele cu greutatea sub 15kg.
Comenzile in valoare de peste 300 de lei care au greutate sub 15kg beneficiaza de transport gratuit.

     10. POLITICA DE RETUR

Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul GOStore.ro au posibilitatea sa se retraga din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Pasi returnare produse:

1. Citeste termenii si conditiile prezentate mai jos cu privire la modalitatea de returnare a produselor

2. Completeaza formularul din pagina de retur 

3. Primesti confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur

4. Pregatesti coletul si il trimiti catre noi
Costurile de returnare sunt suportate de cumparator conform legii.
Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. Retragerea ta din contract va fi posibila doar daca se respecta termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere.

Adresa la care trimiti coletul este:

Destinatar: Research Online Media SRL

Adresa: Strada Orastie nr 1, Bl. C2, Et. 2, Ap. 10, 04061, sector 4, Bucuresti

5. Iti restituim banii
Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completata si optiunea pentru modalitatea de transfer. In cazul in care se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.

Responsabilitatea cumparatorului fata de starea produsului

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator. Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.

Dispozitii legale

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata. In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

Important

Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.

Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:
– produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
– produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;
– produsele confectionate la cererea consumatorului
– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protective a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.

       11. DREPTURI DE AUTOR Informatiile publicate pe GOStore.ro apartin site-ului, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil al reprezentantului legal al societatii Research Online Media SRL care administreaza site-ul. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare. Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de mail office @ gostore punct ro.

       12. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE Gestionarea datelor cu caracter personal ale clientilor este realizata in acord cu regulamentul (UE) 2016/679 care pune accent pe transparenta fata de persoana vizata si responsabilizarea operatorului de date fata de modul in care prelucrează datele cu caracter personal.
Tipuri de date colectate
– Nume si prenume;
– Adresa e-mail;
– Numar telefon;
– Adresa facturare;
– Adresa livrare.
Scopul colectarii datelor
Datele sunt colectate in scop comercial, pentru comunicarea informatiilor comerciale si pentru facturarea si livrarea produselor comandate.
Unde sunt folosite datele
– Trimiterea de informatii comerciale prin e-mail sau telefon;
– Facturare produse comandate
– Livrare produse comandate prin intermediul curierului
Unde sunt stocate datele
Datele dvs personale sunt stocate pe serverele cloud administrate de Clausweb, monitorizate 24h/7zile.
Cine are acces la datele personale
Research Online Media SRL a desemnat o persoana din cadrul firmei cu titlul de Responsabil cu Protectia Datelor care va avea acces la datele dvs personale.
Conditii de siguranta
Datele dvs sunt stocate pe serverele securizate, monitorizate 24h/7zile. Pentru a ne asigura ca informatiile clientilor sunt protejate am instalat certificate de securitate SSL secure. Toate computerele folosite in cadrul companiei noastre sunt protejate de solutii antivirus, iar sistemele de operare sunt la zi.
Procedura acces neautorizat la date personale
In cazul in care o persoana neautorizata capata acces la datele personale ale clientilor, acestia sunt notificati de urgenta cu privire la datele personale care au fost compromise si primesc consultanta din partea noastra cu privire la masurile ce pot fi luate.

     13. GARANTII Toate produsele sunt insotite de factura si/sau certificat de garantie (dupa caz).
Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei.  Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

     14. LITIGII

Eventualele litigii în legătură cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vanzator si consumator/client pe cale amiabilă, in caz contrar, partile putandu-se adresa instantei de judecată competente de la sediul comerciantului/vanzatorului Research Online Media S.R.L., respectiv Judecatoria Sector 2 Bucuresti.
 Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii clientul isi asuma eventualele riscuri pe propria raspundere.